::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 3
نویسنده پیام
zeynabziz
آفلاین



ارسال‌ها: 6
عضویت: 5 /7 /1399
نکاتی درباره BMW دوست داشتنی
در سال 1928 ، هنگامی که BMW نیاز به گسترش فعالیت های خود را در عرصه نوپای اتومبیل تشخیص دادند ، BMW یک تولید کننده موتور هواپیما بود. خوشبختانه ، شرکتی به نام Automobilwerk Eisenach ، که تازه مونتاژ آستین هفت کوچک (انگلیسی) را تحت لیسانس آغاز کرده بود ، به فروش رسید و بنابراین BMW این شرکت را خریداری کرد. این اتومبیل کوچک برای اولین سال تولید به BMW Dixi معروف بود ، اما با ظهور مدل اصلاح شده 1929 ، این نام حذف شد.

یک دوره توسعه سریع به وجود آمد و سرانجام به BMW منجر شد تا طیف کاملی از مدل و اولین موتور افسانه ای خود را که از شش موتور مستقیم ساخته شده است ، قبل از شروع جنگ جهانی دوم ترمز برنامه های توسعه خود را ایجاد کند. پس از جنگ ، کارخانه آیزناخ (که اکنون در آلمان شرقی بود) تولید مدل های قبل از جنگ را از سر گرفت و سرانجام EMW شد ، اما مدیریت مادران مونیخ برنامه های بزرگتری داشت ...

از کوچک به بزرگ و برگشت به کوچک

تولید اتومبیل در مونیخ با عرضه مدل جدید 501 تنها در سال 1951 از سر گرفته شد. با این وجود این ماشین لوکس هنوز هم از خودروی قدیمی مستقیم شش استفاده می شد و در نتیجه فروش بی صدا بود. تا سال 1954 ، 501 موتور 2.6 لیتری V8 جدیدی دریافت کرد تا به 502 تبدیل شود ، اما به هر حال خریداران همچنان در انبوه مردم دور بودند. شاید این واقعیت بود که این اتومبیل های پرچمدار حتی هنگام ظهور 501 قدیمی به نظر می رسیدند ، یا شاید به دلیل برچسب های گران قیمت آنها بود ، اما اولین اتومبیل های BMW V8 کاملاً فلاپ تجاری بودند و فقط 23000 نمونه بیش از 14 سال خود را فروختند طول عمر با این حال ، این دوره مدل های زیبا و جذاب 503 و 507 را برای ما به ارمغان آورد - بنابراین تلاش کاملاً به هدر نرفت.

مشکل این بود که BMW خیلی روی V8 های خود شرط بندی کرد ، تا حدی که نه برنامه پشتیبان داشتند و نه دامنه محصول ثانویه برای تکمیل اتومبیل های لوکس خود. این منجر به سرمایه گذاری بیش از حد عظیم در یک محصول منفرد شد ، که در طولانی مدت یک فاجعه زیان آور بود. ناامید از جبران حجم تولید ، بی ام و مجوز ساخت ماشین کوچک حبابی Isetta را خریداری کرد ، که به عنوان یک کمک کوتاه مدت برای ادامه کار شرکت کمک می کند.

گام بعدی یک سدان و کوپه 2 در کوچک بود که BMW 700 نامیده می شد و از یک موتور موتور سیکلت BMW در موتور عقب استفاده می کرد ، اما حتی امید به زندگی این یکی نیز زیاد نبود. مشکل این بود که خریداران آلمانی آماده بودند تا اواخر دهه 1950 به سدان های متوسط ​​بروند و BMW در این بخش بازار با رشد سریع چیزی برای رقابت نداشت. این شکاف در دامنه مدل آنها برای آنها گران تمام شد و تقریباً منجر به بسته شدن درهای شرکت به دلیل کمبود سرمایه عملیاتی شد.

برای آشنایی بیشتر با مدل‌های خودروی BMW می‌توانید از این لینک استفاده کنید.
یکشنبه 27 مهر 1399 - 10:03
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !